אין לי מושג

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

12/08/2009 | 02:46 | מאת: א.א

מגיל קטן תמיד הראייה שלי הייתה כלפי גברים אם זה במסיבות, או כל מקום אחר. לא הרגשתי מעולם משיכה לגוף הנשי. גם כשדמיינתי את העתיד תמיד זה היה עם גבר. לעומת זאת במקביל מגיל קטן אני מוצאת את עצמי מאוננת כשאני חושבת על נשים אך לא על גופן ולא על יחסי מין איתן. זה יישמע קצת מוזר אבל מחשבות על כפות רגליים של נשים עושות לי את זה. אני מוצאת את עצמי מאוננת גם וגומרת כשאני חושבת על יחסים עם גברים אך העוררות המינית היא לא אותו דבר. שאלתי היא, האם יכול להיות מצב בו אני גומרת ממחשבה על נשים (לאו דווקא יחסי מין) אך נמשכת לגברים?

12/08/2009 | 23:56 | מאת: אפשרי

הי, הכל אפשרי..מניסיון גם אני לרוב נמשכת לגברים אך יש סוג מסוים ספציפי מאד של נשים שמושך אותי (שזה קרה לי עד היום אולי6-7 פעמים ) לדעתי (מתוך 25 שנותי..) צריך לקבל את מה שמרגישים גם אם זה קצת הזוי לעיתים ולזרום עם זה... בתכל'ס הכי חשוב כיצד תרצי לבנות את סגנון חייך (עם גבר/אישה) אני לדו"ג החלטתי שעם בחור ואני חפצה במשפחה נורמטיבית. והמחשבות/רצונות נשארות בפנטזיות... ויש בזה משהו יפה וגם מיוחד . אגב היה לי ניסיון מיני עם אישה והיה מהמם בקטעים מסוימים יותר מאשר עם גבר.. אבל...לכל צד הפלוס והמינוס. וייתכן שנשים עושות לך את זה.. מקוה שהצלחת להבין את תגובתי... שיהיה לך הצלחה!

16/08/2009 | 16:50 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום א.א., הייתי מציע לך לא לעסוק בהגדרות, אלא לקבל את משיכתך המינית לגברים ולנשים כפי שהיא. יש דברים שאת נהנית לעשות עם גברים ודברים אחרים, ספציפיים למדיי, שאת נהנית לעשות עם נשים. פטיש לכפות רגליים של נשים אינו נראה לי סיבה מספקת לחלוק את חייך עם אישה ולא עם גבר, כשמשיכתך לגברים היא הרבה יותר כוללנית, לפי תיאורייך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים