יכול להיות שבן אדם הוא הומו או נמשך יותר לגברים ו

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

16/06/2009 | 17:46 | מאת: מישהו

ולא יודע את זה? בהנחה שהוא מדחיק אלא חושב הרבה על דבר, אך הוא לא חושב כך, יכול להיות שהוא טועה? לפי מה הייתי אומר שקיימת נטיה הומובקסואלית משמעותית? אפילו יותר מנשים?

לקריאה נוספת והעמקה
16/06/2009 | 18:52 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום מישהו, כולנו דו-מיניים, כלומר, יש בנו פוטנציאל להמשך לבני שני המינים. אצל סטרייטים המשיכה לגברים מודחקת, אצל גייז המשיכה לנשים מודחקת ואצל ביסקסואלים שתי המשיכות מודעות ומורגשות (בתנאי שהאדם אכן נמשך לנשים ולגברים - ולא נמשך לגברים אך בגלל לחצים חברתיים נמצא בזוגיות עם אישה). אם מישהו חושב הרבה על הנושא, פירושו של דבר שהדחקת המשיכה לבני אותו מין אינה מלאה. אין צורך שאיש מקצוע או אדם חיצוני יקבע עבורך אם אתה נמשך לבני מינך. אם אתה מוצא את עצמך מסתכל על בחורים ברחוב, בבריכה, על שפת הים והמראה הזה "עושה לך את זה", כלומר, מעורר אותך מינית, גורם לך ריגוש מיני - אז המשיכה משמעותית. אין פירושו של דבר, שצריך לרוץ ולממש אותה הלכה למעשה, קח את הזמן שלך, אולי תרצה להתייעץ עם איש מקצוע, אולי תרצה לנסות, אולי תרצה להצטרף לאיזו קבוצת תמיכה של בני גילך המיועדת לנושא, אך אם יש מחשבות, יש לרוב גם פנטזיות וההדחקה אינה מושלמת. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

16/06/2009 | 20:09 | מאת: מישהו

טעות שלי, התכוונתי לכתוב אינו מדחיק. גייז מדחיקים את משיכת לנשים? איך יכול להיות הרי רוב הגייז לא היו רוצים להיות גייז אם לא כולם. ואם הבן אדם אינו מרגיש ריגוש מיני לגברים ברחוב אלא רק מסתכל עליהם, אך בפנטזיות כן? מה משמעות זה וכמה היא משמעותית?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים