נשוי בהתבלטות

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

08/06/2009 | 19:24 | מאת: יוסי

שלום, ראשית ברצוני לומר מילה טובה על הפורום העשיר ועל תשובותיך המפורטות. אני בן 34, נשוי + 2. לאורך כל ילדותי ובגרותי נמשכתי לנשים באופן מובהק למדי, ואף יצרתי מספר קשרים רומנטיים אשר לא הבשילו לכדי יחסי מין מלאים. יצא שההתנסות המינית הראשונה שלי הייתה בתקופת הצבא עם גבר שהכרתי. ההתנסות הייתה חד פעמית ואפשר לומר כמעט מקרית. המקרה עורר בי לאחר מכן תחושת גועל ופחד גדול שמישהו יגלה. שנים עברו והתנסיתי במספר מערכות יחסים ארוכות ויציבות עם נשים. אולם לפני שהתחתני עברתי תהליך פסיכולוגי ארוך ומקיף בכדי להעריך את הזהות המינית שלי. במהלכה התברר לי מעל לכל ספק שאני נמשך לנשים !!! ואולי גם לגברים. מכיוון שיש בי צורך עז שעולה ויורד מתחת לפני השטח בגלים במימוש יחסים פאסיביים עם גבר. דיברתי על כך עם אשתי ובקשתי את הסכמתה אך היא סרבה. אני כרגע מסתפק במחשבות, ואוננות וחלומות, אך בכולם באופן גורף לאחר הפליטה, אני חש תחושה עצומה של גועל כלפי הגבר שפנטזתי עליו. אני מתלבט האם כדאי לקחת סיכון ולבגוד באשתי שאותה אני מאד אוהב ומעריך, או להשאר בעולם החלומות והמחשבות ? ושם מדוע אני חש תחושת גועל למרות שאני מודע לכך שמחשבותי הן פרטיות ? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
08/06/2009 | 22:14 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום יוסי, תחושת הגועל שאתה מרגיש מהגברים שאתה מפנטז עליהם או קיימת יחסי מין איתם היא הומופוביה עצמית, כלומר, פחד מהומוסקסואליות של אדם שנמשך לגברים בעצמו. יש המכנים זאת "פאניקה הומוסקסואלית". ברור שהגועל אינו עומד בפני עצמו ולפניו יש משיכה. ביסקסואלים, הנמשכים לגברים ולנשים, יכולים לדעתי ליהנות משני העולמות: http://www.shrink-friendly.co.il/?p=187 עם זאת, אתה מעלה שאלה שהיא, באופן חלקי, "מוסרית" ובאופן חלקי מערבת שיקולי כדאיות. אתה, כנראה, אדם מאוד ישר, ואולי במידה מסוימת גם שמרן ונוקשה (?), הרגשת צורך "לבקש רשות" מאשתך ואני מכבד את ההתנהלות הזו. ואולם,דווקא מהבחינה המוסרית השאלה שאתה שואל אותי לא נראית לי שונה מהתלבטות של כל גבר סטרייט האם לקיים יחסי מין מחוץ לנישואין עם אישה אחרת, שמושכת אותם מאוד. עם זאת, קשה לי לראות אותך אוצר בתוכך את המשיכה לגברים לאורך זמן. בשלב שאתה נמצא בו כרגע, כשאתה מרגיש גועל לאחר מגע מיני עם גבר, נראה לי שאין סכנה שתרשה לעצמך להתאהב ולהיסחף ביחסיך עם גברים ומבחינה זו אני לא רואה כרגע סכנה לנישואין. השאלה אם אתה מוכן לעמוד מול משיכתך לגברים, להתגבר על ההומופוביה העצמית שלך וליהנות מיחסי מין עם גברים. אולי כדאי ללבן את הסוגייה בייעוץ פסיכולוגי לפני המימוש. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

09/06/2009 | 15:27 | מאת: יוסי

שלום ותודה על התשובה, ראשית מעניין מה פרויד היה אומר על פליטת הקולמוס שלי ... נשוי בהתבלטות ... מה בדיוק אני מנסה להבליט ??? אני לא כל כך שמרן ונוקשה, אני פשוט מאד אוהב את אשתי ומעריך אותה. דברנו על הנושא הזה לפני שהתחתנו והיא בקשה ממני מפורשות לא לבגוד בה מכיוון שזה יפגע בה מאד, ואני לא רוצה לפגוע בה. אני לא מסכים עם ההשוואה לגברים שרוצים לשכב עם נשים אחרות, זה בדיוק מה שאשתי אמרה לי, אך זה לא אותו דבר. גם אני מאד מעוניין לשכב עם נשים אחרות ועוצר את עצמי. אשתי ואני יכולים להתאמץ ולנסות לגוון את חיי המין שלנו אך זה יהייה עבורה בלתי אפשרי להוות עבורי תחליף לגבר. אני חשבתי על פתרון של להכניס למיטה גבר נוסף (ביסקסואל). עדיין לא הצעתי לה את זה כי עדיין אני מתקשה לדמיין גבר אחר שוכב איתה יחד איתי. האם יש לך נסיון במקרים כאלו עליו אתה יכול לספר ? ו/או להפנות לאתרים / מאמרים בנושא. שוב תודה, יוסי.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים