סולם קיינסי ומשיכה מינית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

07/05/2009 | 05:46 | מאת: המתלבט

שלום ד"ר האם אם אדם אינו סטרייט לגמרי וקיימת יכולת גירוי מיני מגברים האם זה בא על חשבון המשיכה המינית ויכולת גירוי המיני של בנות? כלומר אם בן אדם מוצא את עצמו מעורר מינית מגברים אך גם נמשך לנשים ונניח והוא ביסקסואל המשיכה לגברים לא באה על חשבון המשיכה לנשים? כי לדעתי כן. השמח לתשובה בדוקה ב-100 אחוז. עובדה זה מחקרים שמצאו שרוב הביסקסואלים מעוררים מינית יותר ע"י dברים. ואני מדבר גם מניסיוני האישי - לצערי הרב.

לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2009 | 08:45 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום מתלבט, אכן באחד המחקרים נמצא שביסקסואלים מעוררים מינית יותר ע"י גברים מאשר ע"י נשים. בגלל מגבלות מתודולוגיות האפשרות להכליל על כלל אוכלוסיית הביסקסואלים נמוכה. יחד עם זאת, גם אם ממצא זה נכון, אין פירושו של דבר שהמשיכות באות אחת על חשבון האחרת. גם מניסיוני הקליני, יש ביסקסואלים לא מעטים הנמשכים מינית לגברים יותר מאשר לנשים, אך יוצרים קשר רגשי טוב יותר עם נשים, מעוניינים להקים משפחה (במתכונת הקונבנציונאלית) ולצורך כך הם רותמים את משיכתם המינית לנשים, גם אם היא נמוכה יותר ממשיכתם לגברים. את הטענה שהמשיכות פוגעות זו בזו יהיה קשה מאוד לבסס מבחינה מחקרית. קשר זוגי בין שני אנשים הוא יותר מאשר רק משיכה מינית (המהווה גורם חשוב בקשר זה) והוא כולל היבטים רגשיים עשירים. יש אכן ביסקסואלים רבים הנמשכים לגברים יותר מאשר לנשים, אך יחסי המין שלהם עם גברים נטולי כל רגש ולכן הם מעדיפים לחלוק את חייהם עם נשים. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

07/05/2009 | 21:10 | מאת: כגד

לר שאלתי אם זה בא על חשבון קשר אם נשים, לגבי זה לא חידשתה לי. אני שאלתי נטו על משיכה מינית, כי אני אם כי אני לא מרגיש צורך פיזי לגברים ולא רצון לקיום יחסי מין איתם, אלא זה מגרה אותי יותר באוננות, האם זה אומר בהכרח שגברים מעוררים אותי מינית יותר? האם זה כניראה בא על חשבון גירוי מיני מקסימלי מגוף של אישה?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים