החורף והחשק המיני???

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

14/01/2009 | 12:08 | מאת: אמיר

שלום ד"ר רובינשטיין. לאחרונה קורה דבר לא נעים,ואני לא יודע איפה הבעיה? באים אלי לבית גברים (הבית קפוא כמו קרח) כמה שלא מחממים לא עוזר מבנה כזה תיקרות גבוהות. בכל מקרה הם לא מגיעים לזיקפה. האמת גם לי זה מפריע וגם לי לעיתים יש את הבעיה הזאת שהקור חודר לעצמות יש בעיה בזיקפה. אבל עשיו אני נכנסתי למחשבות שאולי זה לא הקור ואולי פשוט הם לא נמשכים אלי??? בעבר שהיה יותר חמים לא זכורות לי בעיות כאלה,אבל עדיין אני מעסיק את עצמי בכל מיני מחשבות שאולי אני לא מושך אותם. אשמח לתגובה. ואולי יש לך דרך איך פותרים את הבעיה הזאת חוץ מלחמם את הבית.

14/01/2009 | 22:12 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אמיר, הדבר ההגיוני היחיד העולה בדעתי הוא לקיים את המפגש המיני בדירה של הצד השני וכך לבדוק אם הגורם הוא אכן הקור. אשמח לשמוע מה העלתה הבדיקה. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

15/01/2009 | 01:49 | מאת: אמיר

קורה לעיתים שגברים לא מגיעים לזיקפה,האם מדובר רק בחוסר משיכה מינית(כי בהתחלה זה נראה כל כך מבטיח),ופתאום שמגיעים למיטה אין זיקפה אחד פעם אמר לי שהוא בלחץ,אחד פעם לא ממש משך אותי הייתי כל כך קפוא אליו ולא נפתחתי(וחיכיתי שהוא יבין את הרמז וילך) אז לא הייתה לו זיקפה,הקור גם גורם לכך אני נפגע מאוד שדבר כזה קורה. האם חוסר זיקפה קורה לעיתים קרובות? והאם תמיד מדובר על חוסר משיכה מינית? כי בהתחלה ממש רואים את המשיכה והרצון להגיע למיטה וברגע שמגיעים פתאום לא עומד להם.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים