חוסר חשק מיני במערכת יחסים לסבית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

05/12/2008 | 21:55 | מאת: שירה

היי, אני מאד מבולבלת עם המיניות שלי. מצד אחד נמשכת לגברים פיסית ומצד שני נמשכת לנשים מאד רגשית. כיום אני שנה עם אישה שאני אוהבת אותה בכל ליבי אבל לא נמשכת אליה. בחודש הראשון נמשכתי מאד אבל זה הדרדר ועתה פסק. יש לי משיכה יותר לנשיקה עם אישה ורוך פחות לסקס (למרות שהסקס הכי מדהים שהיה לי היה עם אישה - אבל זה היה חד פעמי ולדעתי עוד מספר מפגשים זה היה ממצה את עצמו). לגבי סקס עם אישה אני לא רואה בזה סקס מלא (אלא משחק של אצבעות) לעומת זאת עם גבר אני מרגישה חיבור מיוחד של גוף לגוף. מה לעשות? אני לא מוצאת את עצמי רגשית עם גברים (לא מתאהבת או אוהבת) ולא מינית עם בת זוגתי שאני אוההההההההבת וקשורה אליה מאד מאד מאד!

לקריאה נוספת והעמקה
06/12/2008 | 08:33 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום שירה, לפי תיאורייך, את נמשכת מבחינה מינית לגברים ולנשים והמשיכה המינית גרידא (בלי להיכנס לרגע להיבט הרגשי) לגברים חזקה יותר. מצב זה מגדיר אותך כביסקסואלית. אני יודע שאנשים רבים נוטים לחשוב במושגים של שחור או לבן, או הכול או לא כלום - וזה גם מהווה מקור לסבל לביסקסואלים רבים המרגישים שהם חייבים לבחור. אני סבור שאפשר ליהנות משני העולמות באיזה צירוף שלא תבחרי: http://www.giditherapy.com/shrink-friendly/a11.html אם את רוצה מאוד להקים משפחה במובן המסורתי של המילה, למשל, תוכלי לקשור את חייך בחייו של גבר ולהשאיר את קשרייך עם נשים ברמה של הרפתקאות מזדמנות. את יכולה גם לנהוג ההפך, אם כי כאשר התשוקה המינית פוחתת מהר כל כך, קשה לשמר את הקשר לאורך זמן. ייתכן שכדאי לך להתייעץ עם איש מקצוע פנים אל פנים כדי שיוכל להתרשם מעוד גורמים שבוודאי מעורבים בעניין. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

08/12/2008 | 15:15 | מאת: שירה

ד"ר גידי רובינשטיין שלום רב, המון המון תודה על תגובתך המהירה והמפורטת.. התחברתי מאד ללינק של המאמר. האם ביסקסואלים מוצאים עצמם מלאים ומאושרים בקשר שהתחייבו לו (בין אם זה גבר או אישה)? או תמיד יש חוסר ורצון להשלים בחוץ עם המין השני? כי אני אדם מאד מונוגמי ואין לי עניין בהרפתקאות מזדמנות.. אני זקוקה ל קשר מלא.. כמו כן, רציתי לדעת באם תוכל להמליץ לי על אשת מקצוע שתוכל לעזור לי עם הבילבול והביסקסואליות?!

25/12/2008 | 16:50 | מאת: אתי

מזהה איתך מאוד, אני במצב דומה מאוד - עם אישה כבר שלוש שנים, מאורסות וחושבות על ילדים, ואני מפנטזת על גברים. אין לי משיכה רגשית לגברים כלל, זו לא אופציה מבחינתי. שכבתי עם הרבה גברים וכל המפגשים היו למטרת מין בלבד ולללא המשך(זה היה מכוון מצידי לכך). אני בחרתי לחיות על זוגתי ולהשאיר את הפנטזיות בצד. אני רואה בה את האישה של חיי, ואני רוצה לחיות עם אישה. אפשר לומר הרבה דברים על הבחירה הזו, אני רק יכולה לומר שהיא קשה מאוד ולעיתים אני מקווה שהיא בכלל אפשרית.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים