בעל - הומו

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

08/09/2008 | 15:24 | מאת: סיסיל

שלום רב! אני נשואה 8 שנים ויש לנו ילדה בת 4.5 לאחרונה בעלי גילה לי שהוא חש דחפים הומוסקבואליים ושיש לו תשוקות מיניות כלפי הגברים אני אוהבת אותו מאוד וגם הוא אוהב אותי חיי המין שלנו - לתפארת אני ידעתי תמיד שהוא עדין נפש ושונה מגברים אחרים, אבל בגלל זה אהבתי אותה מהתחלה! הוא אומר שהוא לא רוצה להיות הומו, שהוא רוצה להישאר במשפחה ושהוא סיפר לי את זה כי כבר לא יכול להחזיק את הסוד הזה בפנים אני אישית עודדתי אותה על כך שסיפר ואני בהחלט מנסה להבין אותו אנחנו חברים טובים מאז ומתמיד ובסיס החברות הזו לא ישנו עובדות של הזהות המינית אבל אני "קצת" בהלם לגבי המשך חיינו המשותפים כבני זוג, כמשפחה... האם יתכן שמישהו בעל זהות חצויה נשית/גברית יתמקד רק בחלק אחד של הזהות שלו ויזניח את השני? האם זה לא יגרום לפיצול האישיות? כיצד אני אמורה להתנגד? מה לעשות? אודה על עצותיכם!

09/09/2008 | 08:25 | מאת: סיסיל

אחרי שהודעה שלי התפרסמה, ראיתי שקשה מאוד לקרוא אותה. גם בגלל שחסרים שם פסיקים ונקודות - דבר שלא בלט לי לעין כשהדפסתי אותה. (היה עוזר מאוד אם יכולתי לראות את ההודעה כפי שתתפרסם לפני השליחה הסופית.) וגם בגלל שפעמים כתבתי על בעלי "אותה" - ממש בלי שום כוונה, מרוב התרגשות. אז קבלו את זה בהבנה. באותה הזדמנות רציתי להוסיף, שלבעלי לא היו מגעים מיניים עם גברים. כך הוא אמר לי - ואני מאמינה לו.יותר מזה אני היחידה שהוא שכב איתה אי פעם (הוא יצא ממשפחה דתית, ומין הראשון שלנו היה רק אחרי חתונה). הוא "לא רוצה" את החלק הזה של אישיות שלו. אבל מודע לכך שאי אפשר להיפרד ממנו. הוא ניסה להבין מאיפה זה בא לו והגיע למסקנות מעניינות, אותם שיתף איתי. בן אדם שפח לפני את כל הדרמה שלו - ואני מאוד הערכתי את זה!!! אבל מצד שני לא ממש ידעת איך להגיב... יש צורך להגיב? בנוסף להבנה וקבלה? יש משהו שאני יכולה לעזור בו?

09/09/2008 | 11:14 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום ססיל, זה בסדר, הבנתי לגמרי את הודעתך עוד בפעם הראשונה. אני מבין את ההלם, אך מניסיון רב שרכשתי כמטפל בזוגות שבהם הבעל הוא ביסקסואל, וכמובן גם מקריאת תיאור היחסים שלך עם בעלך, דווקא יש לך סיבה להיות אופטימית בקשר לעתיד היחסים ביניכם. כל הנשים של גברים הומוסקסואלים שהיו בטיפולי לא היו מוכנות להיפרד מבעליהן וגם רוב הבעלים ההומוסקסואלים לא היו מוכנים להיפרד מנשותיהם. נקודה חשובה שאת מציינת היא שהמין עם בעלך הוא "לתפארת". במילים אחרות, המשיכה לגברים לא באה על חשבון משיכתו אלייך. ייתכן, אמנם, באופן תיאורטי שכאשר בעלך יתחיל לקיים יחסי מין עם גברים, הדבר ישתנה, אך גם כשהבעל סטרייט באופן מוחלט, ייתכן שהוא יקיים יחסים מחוץ לנישואין וייתכן שהוא יתאהב באישה אחרת. תרשי לי להזמין אותך לקרוא את המאמר הקצר הבא שכתבתי בזמנו: http://www.giditherapy.com/shrink-friendly/a31.html כדי שתראי עד כמה הסדרים בין גברים נשואים או ביסקסואלים ונשותיהם הם שכיחים. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

27/12/2008 | 07:43 | מאת: סיגל

סיסל דברי איתי אני חייבת להחליף חוויות לקבל כוחות

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים