שאלה מטרידה..

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

25/02/2008 | 22:30 | מאת: דותן

שלום! אני דותן בן 16 וחצי ויש לי שאלה שמטרידה אותי זמן מה בנוגע לחבר טוב שלי עוד מגיל קטן.. לפעמים קורה שכאשר הוא בא אלי הביתה אני נשכב על המיטה(על הבטן) והוא פתאום עולה עלי בצחוק?!? וכאילו דופק אותי לפעמים כאילו נגרר למכות והכל בגדר הצחוק לפעמים כשאני נמצא בתנוחה מתאימה לחדירה שלי הוא תופס בצחוק ומבצע כאליו חדירה ואומר בצחוק"איזה תנוחה" חח.. יש לציין כי לפעמים הדבר מתרחש בציבור לייד חברים אחרים.. ישנם עוד מקרים רבים על אותו עיקרון.. מזה אומר אליו האם הוא הומו דו או בעל נטיות שונות..? אודה אם אקבל תשובה..

26/02/2008 | 16:17 | מאת: רועי

היי דותן, המשחק הזה שאתה מתאר מוכר, אני חושב, להרבה נערים בנים בגיל ההתבגרות, ולא הייתי מייחס לו עצמו חשיבות מיוחדת. מה שנותר מעניין, ולא כתבת על כך בכלל, הוא מה אתה מרגיש כשהוא "רוכב" עליך ולמה הדבר כל כך מטריד אותך? האם יש בזה משהו שמאיים על הזהות המינית שלך? האם היית רוצה לפתח את זה איתו לכיוון הומוסקסואלי?

27/02/2008 | 08:55 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום דותן, כמו שרועי כתב לך, מגעים כאלה מקובלים בין ילדים קטנים ולפעמים גם בגיל ההתבגרות. השאלה אם זה נעשה באמת בצחוק, או שיש לך ריגוש מיני מהעניין. למשל, האם יש לך זיקפה כשזה קורה? האם אתה מגורה מינית כשאתה רואה בנים או גברים יפים? ומה בקשר לבנות? האם אתה מרגיש גירוי מיני כשאתה רואה בחורות? מה שאתה מתאר הוא רק סימפטום שיכול להצביע על נטייה הומוסקסואלית ויכול להצביע על השתוללות ותו לא. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים