שאלה למנהל הפורום

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

07/02/2008 | 22:01 | מאת: רוני

ד"ר רובינשטיין שלום בן 28. יש לי נטיות הומוסקסואליות , אך יש לי גם משיכה לבנות. עם מעט הניסיון שהיה לי עם בנות נתקלתי בבעיה: לקח לי הרבה מאד זמן לגמור. אני חושב שהדבר קשור לכך שכשאני מאונן , או כשאני עם גברים - התנוחה המועדפת עלי היא תנוחה פסיבית - עם גירוי של הרקטום. גם כשאני מנסה לאונן בתנוחה רגילה (לא פסיבית וללא גירוי של התחת) , קשה לי מאד לגמור ( ללא קשר על מי אני מפנטז - גברים און נשים). אני מאד מעוניין מתי שהוא להקים משפחה , אבל מודאג מאד מזה שאולי לא אהיה מסופק עם נשים. האם כדאי לי לשנות את הרגלי האוננות שלי - בצורה שרק איבר המין יקבל את הגירוי (ולא התחת) וע"י כך במשך הזמן הדבר ישפר את סיכויי לקיים יחסי מין מוצלחים עם נשים? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
09/02/2008 | 17:11 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום רוני, לא הייתי מציע לשנות את הרגליך המיניים עם גברים בתקווה שהדבר ישפיע על התנהגותך המינית עם נשים. לדעתי, אתה נמשך לגברים יותר מאשר לנשים, עם גברים אתה מגורה בפי הטבעת והדבר דורש היפוך מוחלט ביחסיך עם נשים, היפוך שמתבטא בעיכוב האורגזמה. אין מניעה שתקים משפחה ובצד יחסי המין עם אשתך תקיים יחסי מין עם גברים. גברים ביסקסואלים רבים עושים זאת, ובכלל, יש הסדרים רבים ושונים שביסקסואלים מגיעים אליהם במשך החיים: http://www.giditherapy.com/shrink-friendly/a11.html בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

18/02/2008 | 14:10 | מאת: רועי

היי רוני, אני מסכים עם גידי שאתה לא צריך לשנות את תנוחת הגירוי שלך. נראה לי נכון להישמע למה שהגוף שלך נמשך ונהנה, מבלי לבוא אליו בשיפוטיות או בנסיון כזה או אחר לשנות אותו, הגם ששינוי כזה לא יוביל לטעמי למימוש נטיה הטרוסקסואלית בהכרח. הייתי רוצה להוסיף על האופציה של גידי, שממנה אני מסתייג באופן אישי, ולהזכיר שכיום ניתן לגדל משפחה גם במסגרת יחסים חד-מיניים, באמצעות פונדקאית ו/או אימוץ או גידול משותף, ולכן קיימות לא מעט אופציות לממש את אותו הצד המשמעותי הזה שלך, בכפיפה אחת עם הענותיך וקבלתך את המשיכה המינית שיש לך. תרגיש טוב.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים