בהמשך לתשובתך

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

11/11/2007 | 13:27 | מאת: רוני

תודה על תשובתך, אני בן 34 וחבר שלי בן 36. אני יודע שלאחר יציאה מקשר ארוך ישנה תופעה של דיכאון וחוסר חשק מיני, אולי זה המקרה? בהתחלה הקשר זרם במהירות כנראה בגלל רצון שלו לברוח מהעבר אבל כרגע הוא רוצה שנלך עם זה לאט למרות שאנו כבר גרים ביחד. אני יודע שיש אהבה ופוטנציאל לקשר שיכלול כמובן גם סקס, אבל אולי באמת אני צריך להניח לו להתמודד עם השינויים שעוברים עליו עכשיו?הפרידה שלו היתה לפני 4 חודשים לערך והוא יצא פגוע מהקשר אני יודע והאקס שלו המשיך הלאה. כדאי לתת לו צא'נס? הוא מאוד בעניין של זוגיות ואני מאוד נהנה מזה. אשמח לתשובתך.

לקריאה נוספת והעמקה
11/11/2007 | 14:58 | מאת: רועי

היי רוני כיוון ששניכם בוגרים ואינכם מחפשים רק סקס, וכיוון שנשמע שישנה אינטימיות בעלת משמעות ביניכם (למרות הספקות), הייתי מציע לך לתת לזה צ'אנס ולהמשיך. זו תהיה הזדמנות גם עבורך לברר מה אתה מחפש בקשר וכמה אתה נכון לו. בהצלחה. עדכן אותי.

11/11/2007 | 18:41 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום רוני, כאמור, הייתי ממליץ לשניכם לפנות לטיפול זוגי אצל מטפל גיי-פרנדלי כדי ללבן דברים. התדירות הנמוכה של יחסי המין אינה נשמעת מעודדת, גם אם הפוטנציאל של הקשר טוב. שוב, לא בגלל עצם חשיבות המין, אלא בגלל היותו אינדיקטור אותנטי לאיכות הקשר. לדעתי, הצעה לפנות לטיפול זוגי תבהיר גם את העובדה שהקשר חשוב גם לך וגם תבהיר את המסר שאינך מוכן לקבל כל דבר ובכל מחיר. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים