בעיית זוגיות

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

01/11/2007 | 16:42 | מאת: רוני

היי, יש לי חבר קרוב ל-4 חודשים. הקשר החל באהבה גדולה והתלהבות. לאחר כשבועיים עברנו לגור ביחד ועם הזמן תדירות הסקס ירדה מ-3-4 פעמים בשבוע לפעם בשבועיים שלושה. לחבר שלי יש אקס טרי לאחר 5 שנים של קשר בו הוא יצא פגוע, כמו כן הוא אומר שאני קצת לוחץ בעניין הסקס וזה יכול להיות כי ישנה ירידה. מלבד זאת, לדעתו יש לו לחצים בגלל השינוי המהיר והפרידה מהאקס ואני צריך להתאזר בסבלנות. חוץ מזה יש לנו אינטימיות מאוד נעימה, אך בגלל בעיית הסקס אני קצת מיואש וחושב על זה כל הזמן ואז מדבר איתו ושוב לחץ ואז רגיעה וחוזר חלילה. הוא אומר שזו בעיה שלו עם מה שעובר עליו וזה לא קשור אליי, הוא אוהב אותי ונמשך אליי ואין בעיה. מה דעתכם? אשמח לתשובה.

07/11/2007 | 16:10 | מאת: רועי

היי לא ממש כתבת איך אתה מפרש את הירידה בסקס. האם אתה רואה בזה ירידה במשיכה שלו אליכם. נקודותנוספות שיכולות להיות רלבנטיות: כמה זמן עבר מאז נפרד מהאקס, האם הוא נמצא באיזשהו קשר איתו עדיין? האם אתה חושב שהוא מעורב רגשית? כמי שנמצא בקשר זוגי זמן ממושך, אני יכול לומר שודאי קשה לו לעבור להיות עם מישהו אחר אחרי תקופה כה ארוכה ולהתרגל לגוף, ריח, רציות ועוד ועוד של אדם שודאי שונה ממי שהיה לו קודם. אם אתה אוהב אותו ורוצה לתת לזה סיכוי, תמתין. אתה יכול לאונן אם נורא בא לך או בהדרגה לנסות להעלות את התדירות אבל לא הייתי לוחץ עליו יותר מדי. בהצלחה!

08/11/2007 | 14:56 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום רוני, אמנם לא כתבת בני כמה אתם, אך תדירות יחסי המין שלכם נשמעת נמוכה מאוד בהתחשב בגיל הצעיר של הקשר. עם הזמן צפויה אמנם שחיקה ביחסי המין בכל קשר זוגי, אך שחיקה זו ותדירות נמוכה כזו אופייניות לקשר הרבה יותר ותיק. ירידה בתדירות של יחסי המין ממספר פעמים בשבוע לפעם בשבועיים-שלושה, תוך 3-4 חודשים, אינה נשמעת מבשרת טובות. ייתכן שלחברך יש עניינים בלתי גמורים עם האקס הטרי שלו, ייתכן שבאיזה שהוא רובד ההחלטה לסיים את הקשר ההוא אינה סופית. אני הייתי ממליץ על בירור זוגי. גם הקריאה לך להתאזר בסבלנות נשמעת אנוכית למדיי. הדבר מדאיג לא רק בשל המין עצמו, אלא משום שיחסי מין, איכותם ותדירותם הם אינדיקטור אותנטי לטיב הקשר. לחילופין, הייתי מציע לך לפנות לייעוץ כדי לבדוק עם עצמך מדוע אתה מוכן להסתפק בכך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים