לבטים חבל על הזמן

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

30/09/2007 | 04:49 | מאת: מישהו

תראה דוקטור יש לי אלף ואחת שאלות אליך. אני פשוט לא יודע מאיפה להתחיל. אני כרגע בן 18 הכל התחיל אצלי לפני כ-4 חודשים בערך שגיליתי שאני נמשך לגברים מאז הופיעו כל מיני דיכאונות וחרדות אבל תודה לאל זה עבר אני יכול לישון טוב בלילה והכל ,אבל האובססיה שלי להחליט אם אני נמשך גם לנשים לא נפסק אפעם. תראה יש לי כמה שאלות אליך,שאני רואה גברים ברחוב אני יכול מדי פעם להגיע לזיקפה אבל כשאני רואה נשים ברחוב אני לא מגיע לזיקפה וזה מוזר כי כבר פעמים רבות שלחתי הודעות בפורום הזה והזדהיתי כ-מ' וסיפרתי לך שהייתי במסיבה וכשרקדתי עם מישהי עמד לי כאשר רקדתי איתה ואני מוצא את עצמי פעמים רבות מאונן על נשים מול תמונות במחשב רק כדי לעשות לעצמי "טסט" ואני גומר מהתמונות אבל ממה שאני מודאג זה שלא עומד לי באופן טבעי מהתמונות אבל כשאני מאונן אני מסוגל לגמור מזה האם גם הומואים יכולים להסתכל על תמונה של נשים במחשב ואחרי כמה זמן לגמור ממנה אולי זה רק עניין של חיכוך? דבר שני שיש לי לבטים ממנו זה שגם נגיד ואני מתחרמן עם בחורה אני מגיע לזיקפה אבל אז אני שואל את עצמי יכול להיות שגם הומואים יכולים להגיע לזיקפה כשהם באים במגע עם נשים אחרת איך רבים מההומואים מתחתנים ועושים ילדים עם נשים, האם הם צריכים לחשוב על משהו של הומואים בראש כדי שהם יגיעו לזיקפה או שזה פשוט תהליך פיזי שפשוט קורה? ועוד כמה דברים אחרונים , מאז שגיליתי שאני נמשך לגברים אני כל הזמן מריץ את ה"טסטים" הקטנים האלה בראש כדי לראות למה אני נמשך אז נגיד כשאני חושב על בחורה בראש אני לא תמיד ישר מצליח לאונן ולגמור אבל יוצא לי אז לחשוב גם על סצינות אירוטיות של שתי נשים בראש נגיד בחורה שיורדת לבחורה השנייה ועוד כל מיני דברים ואני גומר מזה האם זה בכלל מעיד שאני נמשך לנשים כי פשוט יצא לי לדבר עם איזה חבר שלא יודע מהעניין שאני נמשך לגברים והוא אמר שנגיד בסרט פורנו גם אם זה גבר ואישה אתה לא מגיע לאורגזמה בגלל המשיכה לאחד מהצדדים אלא בגלל האקט עצמו ככה שזה לא מעיד דווקא על משיכה ומאז לקחתי את זה מאוד ברצינות. שני דברים אחרונים, אני גם מדי פעם בראש חושב על בחרוה שמזיינים אותה ובראש אני חושב רק על הבחורה שגונחת והגבר בכלל לא בתמונה שלי בראש אלא רק את האישה גונחת ו"מקבלת" האם זה בכלל מעיד על דווקא על משיכה לנשים או שזה גם כמו שאמרתי רק בגלל האקט המיני. ושאלה אחת אחרונה אחרי שכבר גיליתי את המשיכה שלי לגברים ונגיד ואני נמשך גם לנשים האם גם אחרי זה יכול לקרות ויקרה יום אחד שאני אהיה רק הומו או שאחרי שגילית שאתה נמשך לגברים ואתה רואה שאתה נמשך גם לנשים הזהות המינית למעשה כבר התגבשה? בתודה דוקטור! וממש חשוב לי שתענה על לי בבקשה על כל השאלות שציינתי כי כל אחת מהן היא למעשה התלבטות מאוד גדולה שלי.

לקריאה נוספת והעמקה
30/09/2007 | 09:05 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום מישהו, קראתי בעיון את פנייתך ואני סבור שדווקא לא כדאי לענות לך על כל השאלות. בגלל מבנה האישיות האובססיבי שלך להתמודדות עם חרדות, אתה מנסה לפרוט את השאלה הבסיסית לשאלות קטנות רבות, שלכאורה כל אחת מהן קלה יותר להתמודדות, אך המנגנון האובססיבי כולו מכביד עליך יותר. למעשה, אתה נמשך לבני שני המינים, יותר לגברים ופחות לנשים, או במילים אחרות: אתה זקוק לגירויים חזקים יותר מנשים כדי להגיע לסיפוק, בעוד שעם גברים מספיקים לך גירויים חלשים יותר. אנשים כאלה הנמשכים לשני המינים נקראים "ביסקסואלים" http://www.giditherapy.com/shrink-friendly/a11.html ועקרונית הם יכולים ליהנות משני העולמות, גם מגברים וגם מנשים, בעוד נקודת המוצא שלך היא שיכולים להיות או הומוסקסואלים הנמשכים רק לגברים או הטרוסקסואלים הנמשכים רק לנשים. לכן אתה בודק האם כל ביטוי של משיכה לנשים אצלך נמצא גם אצל הומוסקסואלים אחרים. אני מציע לך לקרוא את המאמר הנ"ל על ביסקסואליות ובעיקר לחכות בסבלנות, כי אתה עוד מאוד-מאוד צעיר. התפתחותך המינית תלויה בגורמים רבים שאינך תלויים בך אלא בנסיבות, באנשים ובנשים שתכיר, בשאלה עם מי מהמינים תרצה זוגיות - ולכל אלה עוד חזון למועד. בינתיים אולי כדאי לטפל בנטייתך האובססיבית. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

30/09/2007 | 19:37 | מאת: מישהו

אוקיי אז כנראה אני נמשך לשני המינים, אבל אצלי יש בעיה כזו שאני חושב שאם המשיכה שלי לנשים היא קטנה יותר מה שגם אני די מרגיש , אז לא שווה בכלל לממש את המשיכה הזו כי זה לא אמיתי ,כאילו אני צריך לחיות ולממש אך ורק את הצד שאליו אני נמשך יותר כי זה כאילו פחות מאולץ או משהו כזה. דבר נוסף בלי קשר לנטייה המינית שלי שאותה כבר ממזמן למדתי לקבל בצורה טובה, אך האם חשק מיני מגיע למעשה מהאשכים ואם אני מסיר אותם אני למעשה מסיים את החשק המיני לחלוטין כי זה משהו שרציתי תמיד גם עוד לפני שגיליתי שאני נמשך גם לגברים- תמיד חשבתי שהחיים טובים יותר ללא מין וללא חשק מיני ולכן תמיד רציתי לנטרל אותו, האם יש ניתוח להסרת האשכים?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים