הסתיידות של אאורטה
דיון מתוך פורום ורידים וכלי דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בפיענוח צילום רנטגן (עקב כאבים בגב תחתון צד שמאל) נכתב : הסתיידות של אאורטה ביטנית. אני מניח שהבעיה אינה אורטופדית (למרות שפניתי בנושא לפורום אורטופדיה) ויתכן גם שההסתיידות הנ"ל אינה קשורה לכאבים אשר בגינם הופניתי לצילום ושאלתי בנושא : א. האם ישנם סימפטומים אופייניים הקשורים להסתיידות אאורטה הבטנית אשר יכולים להצביע על בעייה המצדיקה פנייה לרופא מומחה ? ב. האם הסתיידות אאורטה הבטנית בגילי (51) היא דבר נורמלי ? בתודה א. מרק
הסתיידות אורטה בצילום בטן יכולה להיות ממצא ללא משמעות רפואית ותופעה נורמלית אם כי מצביעה על טרשת עורקים כפי שיש לאנשים רבים בגילאי חמישים
שלום! אמי בת 78 בפיענוח צילום של הגב שביצעה נכתב: אאורטה ביטנית מסויידת -האם בגיל כזה הממצא מסוכן ואם כן מה ניתן לעשות? תודה.