בצקת ברגל ודקירות

דיון מתוך פורום  ורידים וכלי דם

08/08/2012 | 14:47 | מאת: מיקה

שלום ברגל שמאל יש בצקת מהברך ובעיקר באזור הקרסול,גב וקשת כף הרגל כבר כ 4 חודשים. אני סכרתית ללא אינסולין לא מאוזנת, עודף משקל, לחץ דם מאוזן ע"י תרופות, בת 57. נשלחתי לאקו לב, לדופלר ורידי ברגליים, מרפאת כלי דם בבית חולים, אורטופדים. הכל בסדר. הכל שלילי. רופא המשפחה הרים ידיים. הבצקת יורדת מעט אחרי הלילה אבל כבר בבוקר שוב. הרגל קשה ובאזור הבצקת גם לחיצה חזקה לא משאירה גומה אלא מעט. היום מרגישה דקירות עזות בגב כף הרגל שממש ואחרי שאחזור מהמשרד אטול כדור נגד כאבים. האם גרב אלסטית יכולה לעזור? האם הדקירות הן נוירופטיה? האם זה ענין של כלי דם למרות שנאמר לי אחרת ?? אין לי נימים או ורידים בולטים בכלל !!! הדופק ברגל נורמלי וכף הרגל חמה בדיוק כמו השניה. מה עושים?? אודה על תשובתך

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ראשית, ממליץ שתעברי דופלקס וורידי רגלים בשאלה של אי ספיקה. אם יש בעייה שובי אלי. לגבי גרב אלסטי, יכולה לסייע בתחושות ובנפיחות. כמובן שבלי בדיקה קשה להוסיף יותר.

12/08/2012 | 00:35 | מאת: מיקה

דוקטור נכבד ונחמד כתבתי שעברתי פעמיים דופלר ורידים ברגל ונמצא שהכל תקין. אין פקקת. אים אי ספיקה ורידית ברגל. הכל תקין כולל בדיקת כירורג כלי דם. האם התשובה לבעיה היא גרב אלסטית? זהו ??

מנהל פורום ורידים וכלי דם