תסמונת רנו
דיון מתוך פורום ורידים וכלי דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש וחצי התנפחה לי הקמיצה ביד ימין. יש בה מעין כתם אדום מגרד שלעיתים הוא ורק הוא הופך לכחול. ואז בהדרגה התנפחו שאר האצבעות רק ביד ימין. הנפיחות באה והולכת. בנוסף אני חשה גירוד עקצוצים ונימול ולעיתים כאב קל.הנפיחות היא רק באצבעות וזה מרגיש כמו בצקות. רופא המשפחה טוען שזה סינדרום רנו לאחר ששלל דלקת מפרקים. האם בסינדרום זה יש את תופעת הנפיחות? והאם אכן( על סמך התיאור) מדובר בסינדרום? אני בריאה ולא סובלת ממחלה אחרת. יש איך לטפל מהשורש בסינדרום הזה?
לקריאה נוספת והעמקה
ממליץ שתפני לרופא עור על מנת שישלול תגובה אלרגית למגע.