קריש דם אחרי לידה
דיון מתוך פורום ורידים וכלי דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת משפחה אחרי לידה אושפזה בגלל קריש ברחם עם כאבים שמקרינים לרגל. לאחר כ-5 ימים שוחררה הביתה עם טיפול בזריקות קלקסן. שאלתי היא האם זה מצב זמני או שהיא תצטרך טיפול לזמן ארוך. כמו כן כמה זמן לוקח להחלמה מלאה. ההנחיה מבית החולים היתה שתוך שבוע היא תוכל לחזור לתפקוד מלא. למרות זאת אחרי הליכה קצרה הרגל מתנפחת ומגבילה אותה בתנועה. אודה על הסבר להבנת המצב
אם קריש הדם מערב את מערכת הורידים העמוקים, הרי שרוב הסיכויים שנפגעו השסתומים בורידים ולאחר שהקריש יתחיל להתמוסס באופן חלקי כפי שקורה, יהיה מצב של אי ספיקה בורידים כלומר הדם יזרום כלפי כפות הרגלים וינפחם. לפי כך אני ממליץ להעזר בגרבים אלסטיות ולהגביה את הרגלים בשכיבה.