ידיים ורגליים קרות
דיון מתוך פורום ורידים וכלי דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! יש לי בעיה כזו שהידיים שלי תמיד קפואות,בחורף לפעמים ממש יש לי סימנים אדומים או כחולים על הידיים כמו כוויות קור.. אציין שגם ברגליים אני מרגישה את הקור הזה אפילו אם אני עם גרביים ונעלים חמות. האם זה מצביע על בעיה כלשהי? אמרו לי שיש לי בעיה של זרימת דם בידיים
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר בתופעה של רגישות יתר של דפנות כלי הדם לקור. לתופעה קוראים רנו. כדאי להמנע מחשיפה לקור וכן להיבדק אצל רופא ראומטולוג בשאלה של נוכחות אפשרית של מחלות קולגן.