יש תקווה

דיון מתוך פורום  צמיחה אישית ונשית - מעגל נשים

03/01/2006 | 20:46 | מאת: רינה

אני רוצה לשתף אותכם במה שעובר עלי, נורא קשה לי לדבר בחברה וליצור קשרים חברתיים נרשמתי לקורס פרחי באך ופתח קטן נפתח לי פתאום זכיתי בתשומת לב ואולי יש תקווה שאצליח לדבר ולהשתתף, זה דבר עצום בשבילי, יש תקווה , אולי אצליח לעשות איזשהו שינוי בחיי , זה משהו נפלא פרחי באך, כדאי לכל אחת להתנסות אני בכל אופן ממליצה בחום. מי שמעונינת בפרטים אשמח לשתף.

לקריאה נוספת והעמקה
03/01/2006 | 21:48 | מאת: ריקי

ספרי על מה מדובר ותני פרטים בבקשה. ערב טוב ריקי

03/01/2006 | 22:28 | מאת: רינה

הי תיקי, בוודאי שמעת על תמציות באך, אלה הן 38 תמציות שמתארות כל מיני סוגי אופי ומצבים של בני האדם, התמציות מעוררות אותך לחשוב ולהכנס לתוך עצמך ולהבין דברים על עצמך שמעולם לא חשבת שכך תסתכלי עליהם הן עוזרות לך להפתח ולעשות ריפוי ושינוי לפעמיים מאד דרמתים ,זה מאד כללי מה שאמרתי הידע שלי גם עדיין לא מספיק, אבל זה מאד מעניין. אני למשל לא חשבתי שאוכל פעם לדבר בכתה להפתח ולספר דברים על עצמי זה עדיין מאד קשה , אבל יש פתח של תקווה.

04/01/2006 | 07:24 | מאת:

פרחי באך הם נפלאים ונהדרים בעבר השתמשתי במרקחת שלהם תקופה ארוכה אשר מאוד תרמה ועזרה לי בחיים אני שמחה בשבילך וגאה בך שאת עושה מעשה למען עצמך. אשמח אם תשתפי אותנו בחוויותייך בהצלחה !

04/01/2006 | 17:40 | מאת: רינה

תודה רבה לכן בנות על כל העצות הטובות אשתדל להשמש בהן ולשתף אתכן, אבל יש לי עוד בעיות שאני רוצה לשתף אותכן עצם השיתוף כבר עוזר, אחת היא מקום העבודה שלי אני עצמאית, מעסיקה אנשים חולי רוח ומפגרים, שזה עשה לי תמיד טוב אבל בזמן האחרון זה נעשה נורא קשה, בתקופה שקשה לי קשה לי להתמודד עם אנשים קשים, העבודה גם היא מאד פיזית וקשה אין לי כל אפשרות לקחת חופש וזה לא פשוט, אני לא יכולה להחליף עבודה מאחר ואני המפרנסת היחידה ואני בת 55 כך שאני גם פוחדת לעשות שינוי שמה לא אמצא עבודה אחרת, קושי אחר שהוא לא פחות גדול הוא בעלי הוא חולה אבל לא זאת הבעיה, הוא לא מוכן לעזור לעצמו ומצבו מדרדר, אבל הבעיה העיקרית היא שאין לנו כל מחנה משותף הוא אדם פרימטיבי לא קורא ספר אין על מה לדבר אתו אי אפשר להחליף חוויות בקיצור לא פשוט , למרות שהוא אדם טוב ,אני צריכה לדאוג לכל בבית אפילו לכך שיקח תרופות וילך לרופא בקיצור אין לי שותף.החיים לא קלים כפי שהבנתן אבל כלפי חוץ אני מחייכת ואף אחד לא יודע מה בפנים. אני מודה לכן על ההקשבה זה עושה טוב. תודה

04/01/2006 | 08:54 | מאת: שירה

רינה בוקר טוב וכל הכבוד על הצעד האמיץ שבחרת לעשות ! את כותבת "אולי אצליח לעשות איזשהו שינוי בחיי" ואני רוצה להסב את תשומת לבך שכבר עשית את השינוי הזה, בכך שהלכת ונרשמת לקורס הזה, בכך שהחלטת לעשות משהו למען עצמך - זו *כבר* עשייה גדולה, וזה *כבר* שינוי גדול ! אין לי ספק שתיהני מהחווייה, אל תדרשי מעצמך יותר מדי אלא כפי שנכתב לך לפניי - בצעדים קטנים קטנים וזהירים, וטיפ קטן ממני: מכיוון שאמרת שקשה לך מאוד להיפתח ולדבר עם אנשים חדשים, וליצור קשרים חברתיים. אחד ה"פטנטים" הכי נהדרים שהעניק לנו הטבע הוא דבר פשוט בתכלית שכל אחד מאיתנו יכול לעשות ואפילו בלי כל מאמץ, והדבר הזה נקרא: חיוך. בלי לדבר, בלי להתאמץ לנסות לקשור שיחה, פשוט לחייך לאנשים סביבך, להאיר פנים ולשגר לעברם עיניים מחייכות ונעימות, זה כבר יעשה עבורך את חצי העבודה. שדרי לסביבה שאת *מעוניינת* בקשר, וכך כבר יישלחו אליך ידיים, את רק תצטרכי להושיט יד בחזרה. בהצלחה שירה