היתיחסותם של מוקדניות מחירה
דיון מתוך פורום הרזיה ללא דיאטה
אני קניתי דרך מוקדנית קמוסות לדיאטא .בזמן מחירה של קמוסות בסכום לא קטן הבטיחה המוקדנית לתת לי ארוחה זוגית במיסעדה בחינם .כשקיבלתי את המישלוח לא שלחו לי את השוברים לארוחה .....מה הייתם עושים ? מיתקשרים ! נכון.... אבל מה קורא אחרי מיספר ניסיונות היתקשרות למוקדנית קישרי לקוחות,שלא עונים או סוף סוף עונים ואומרים רק רגע ובסוף מיתנתקת השיחה. אני היחלתתי לבטל את העיסקה דרך קישרי הזמנות .פיתעום כל המוקדניות היתעוררו לחיים,כי יש ביטול עיסקה ... אז מי מיתקשרת מנהלת מחירות בשם(...)ומנסה לשכנע אותי כי זה טעות אנוש ואני אפצה אותך ...(היא לא אמרה במה)ואני כבר שולחת לך את השוברים . אני אומר לה סליחה אבל אני לא מעוניין וכי לי יש את הזכות לבטל עיסקה תוך 14 יום.תני לי בבקשה את מס' הפקס לביטול ואת הכתובת למישלוח החבילה. ומה אומרת המנהלת(ציתות)אני לא נותנת לך כלום את מס' פקס חפס ב-144 ,ואני לא מבטלת את העיסקה ודבר איתי בעוד 14 יום . אם אתם לא מאמינים יש גם הקלטה. או תנסו ותיראו !!!