מעבר ויטמין ברזל בזמן הנקה לתינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי לוקחת ויטמין ברזל ומניקה, הייתי מבקש לדעת האם יכול להיות מצב של עודף ברזל אצל התינוק כתוצאה מזה והאם יש בכך סכנה? אשמח אם תענו בהקדם. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי פז, כדאי לדבר על זה עם הרופא המטפל. אבל באופן כללי, הכל עובר בחלב של אשתך. אבל לא ידוע לי על כמויות מופרזות של ברזל בגין תוספת מלאכותי אצל האימא. יש לפעמים תגובות לוואי כמו עצירות כתוצאה מזה - אבל תדבר אולי עם אחת המרכזים למידע תרופתי - בילינסון: 03-937-6911 או אסף הרופא - 08-977-9309 בשעות העבודה. בברכה אלן