שאריות שליה אחרי לידה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי תאומות לפני חודשיים ושבוע שעבר התגלה שנשארו שאריות שליה ולכן עברתי היסטרוסקופיה שלשום. אני מניקה אך אין לי מספיק לשתיהן .האם להוצאת השליה תהיה השפעה כלשהי על כמויות החלב? האם יש משהו מומלץ (מעבר לשאיבות והנקות תכופות) שאפשר לעשות בשלב זה כדי להגביר את כמות החלב? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי לילך, שלייה שנשארת היא באמת אחת הסיבות למחסור בחלב. אני מאמינה שיהיה לך שיפור בתפוקה לאחר הטיפול. אם ההנקות ושאיבות אינן מגבירות את כמות החלב, אז יש תרופות אבל רק עם מרשם מהרופא. הוא ידע מה לתת לך. בהצלחה אלן