חלב לאחר DOSTINEX
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדתי לפני 3 שבועות, לאחר שבוע הנקה התפתחה לי דלקת והפסקתי את ההנקה עם כדורי DOSTINEX- 2 כדורים המחולקים לשניים בוקר וערב למשך יומיים וכמובן עם כרוב לייבוש- הגודש והכאבים עברו לאחר 3 ימים - פתאום היום לחצתי סתם על השדיים ויצא חלב- האם זה נורמלי? האם אני צריכה לפנות לרופא לקחת עוד כדורים? או להמשיך עכשיו עם כרוב? תודה עירית
שלום עירית סביר להניח שאם תלחצי על הפטמה את עוד תראי טיפות חלב,וזה מאחר והחלב לא מתייבש מיד .יש נשים שמדווחות על הימצאות חלב בשדיים גם תקופה מאוד ארוכה אחרי שגמלו את תינוקם .- אז אל תבהלי מזה ואין צורך לפנות לרופא לשם קבלת כדורים נוספים או להמשיך להשתמש בכרוב . בהצלחה נירית
גם אני ילדתי לפני חודשיים ואתמול סיימתי לקחת את הכדורים כמו שהיא לקחה השאלה האם אני יכולה לשאוב את החלב או כדי לא לשאוב עד שיתייבש החלב וכמה זמן זה יקח??? ותודה ..