נענע ומרווה - הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם זה נכון שאסור לשתות נענע וכן מרווה בהנקה, מכיוון שזה מייבש את החלב? איזה עוד דברים אסור לאכול או לשתות בזמן שאני מניקה, שיכולים לייבש את החלב? ומה יכול כן לעזור להגברת החלב או להשבחתו?
שלום אתי אין אף מחקר שהוכיח כי נענע ומרווה משפיעים על אספקת החלב. אם תהיי בתהליך של גמילה נענע יסייע לך ליבש את החלב, אך כול עוד שאת מניקה אין לזה השפעה מאחר וכמות החלב המיוצרת מושפעת ביחס ישיר לריקון השד - ככל שהשד מתרוקן יותר (אם ע"י יניקת התינוק או ע"י שאיבות), כך תייצרי או לא תייצרי יותר חלב. באופן עקרוני, אין שום המלצה חד משמעית לגבי מזונות מהם עלייך להימנע בהנקה. בהצלחה נירית