תופעות בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת חודשיים וחצי עם הנקה מלאה (פרט ללילה, שבו היא ישנה רצוף), לפני כמה ימים סבלתי מכאבי מחזור במשך כמה שעות שנעלמו, לתופעה זו נוספו גם עצבנות וכאבי ראש. חלפו 4 ימים והתופעות חלפו. בביתי הגדולה במקביל להנקה קיבלתי ווסת סדירה, האם ייתכן ואלו תופעות קדם ווסתיות? מדוע הם חלפו? האם ייתכן ואני בהריון? תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרית, אלה שאלות שאולי כדאי להפנות לרופא נשים. לא ממש קשורות להנקה. הכל יכול להיות. יש ביוץ לפני הופעת הווסת עד כמה שזכור לי. לכן יש נשים שקולטות הריון בלי לדעת או לצפות לזה. בהצלחה אלן