הנקה וכדורי פרוגילוטון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני חודשיים אחרי לידה, מניקה הנקה מלאה וגם שואבת. עברתי היסטרוסקופיה לאחר שאריות שלייה וקיבלתי כדורים בשם פרוגילוטון. עשיתי בירור באתרים ובמרכז הטרטולוגי בי-ם והבנתי שמותר להניק בזמן הטיפול ( 21 יום) אך ייצור החלב עלול להפגע. כיצד אוכל להמנע מפגיעה בו ולעודד עוד ייצור חלב?? האם עוד שאיבות? אני מאוד עצובה להפסיק את ההנקה ואשמח לכל עצה. תודה
שלום אלין, הרבה אומרים הרבה דברים וזה לא בהכרך נכון. לא מכירה את התרופה הזו בתור אחת שמורידה כמות החלב. ואם כן זו אמרה לא כל כך לעניין כי התפוקה תלוייה בגרייה. אז אולי תצטרכי פשוט להיניק אותה יותר. זה לא חייב להיות שאיבה. אם היא לא מקבלת מספיק אז פשוט היא תבקש עוד. עדיף להיניק יותר ואז כמות החלב תחזור. בהצלחה אלן