התחדשות החלב בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, כמה זמן לוקח לשד להתמלא אחרי הנקה/ שאיבה של חצי שעה? והאם הגיוני שכמעט כל חצי שעה גג שעה התינוק שלי בן השבוע רעב?
היי דנה, הוא לא רעב. חסר לו חום גוף אז מבקש אותך. בגיל הזה אוכלים ממש מעט -(אם נתת בקבוק ואכל הרבה זה מקרי כי מבקבוק אוכלים פי כמה) החלב מתחדש כל רבע-חצי שעה כך שתמיד יש. לאט לאט הוא יתרגל להיות קצת יותר לבד אבל בינתיים הקרבה, חום גופך וכמובן חלב אם הם דברים חיוניים להשרדותו. יש לנו ספרון הדרכה - "הנקה,להעניק מהרגע הראשון" שניתן להזמין בטל: 03-6472411 זה ה-א-ב של ההנקה וההתנהגות הצפוייה אצל תינוקות בראשית חייהם. כל עוד הוא רגוע ליד השד (ולא שאת רוצה להניח אותו לבד) אז הכל תקין. כמובן פיפי ויציאות סדירות מעידות אף הם על הזנה נכונה ומספקת בברכה אלן