תדירות הנקות לבת 4 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים, בתי בת 4 חודשים ובימים האחרונים יונקת כל שעתיים, כאשר לפני זה הייתה יונקת כל שעתיים וחצי-שלוש שעות. גם כשאני מנסה "למשוך" אותה היא עצבנית ורק הנקה מרגיעה אותה. לדעתי, יונקת ממש מעט ובגלל זה התדירות הגבוהה של ההנקות. גם בלילה מתעוררת כל שעתיים ולא נרגעת עם מוצץ אלא עם הנקה בלבד. אני כבר מאוד עייפה ומיואשת. האם תדירות הנקות שכזו הגיונית בגיל הזה ? יכול להיות שבגלל החום יונקת יותר ? תודה
שלום לך בימים חמים בוודאי תרצה לשתות יותר - וזו דרך ההנקה. מאוד הגיוני. לא נראה לי שזה משהו אחר אלא גם יכול להיות קפיצה גדילה. היא צריכה עוד חלב אז עוזרת לך לייצור יותר כתוצאה מהנקת יתר. בדרך כלל זה נרגע לאחר כמה ימים. אם לא אז כדאי באמת לקבוע עם יועצת לבדוק אם אין משהוא אחר. בברכה אלן