תדירות הנקות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק בן חודש, עד עכשיו אכל כל שלוש שעות בערך. חשבתי שהוא אמור עם הזמן לפתוח פערים גדולים יותר בין ההנקות, ובעיקר בלילה, אבל בימים האחרונים הוא יונק כל שעתיים. זה כמובן מקשה עלי להניק בכזו תדירות. האם יש מה לעשות? האם הוא לא אוכל מספיק ולכן נשאר רעב? הוא יונק משני הצדדים וכל ההאכלה נמשכת 15-45 דקות
היי גלית, אין חוקים לגבי תדירות ההנקה והולכים לפי צורך התינוק. זה שהוא עשה לך טובה על ההתחלה עם רווחים של 3 שעות - היה מזל. בהתחלה הנורמה היא שעתיים! אבל תינוקות הם דינמיים - משתנים כל הזמן. אם הוא צריך עוד - הוא אוכל עוד. בדרך כלל זה מסתדר עם הזמן - אבל אצל כל תינוק זה שונה. וגם אם זה נשאר שעתיים - שלוש זאת נורמה. בהצלחה אלן