יבוש חלב - כאבים - דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ילדתי לפני שבוע ואני לא מניקה. יש לי ממש גודש בחזה. אשמח לדעת האם יכול להגרם נזק כתוצאה מהגודש. כרגע אני שמה לי רק כרוב אך זה לא ממש עוזר. אשמח לקבל תשובה בהקדם היות וכואב לי מאוד. רופא הנשים שלי לא עובד עד שבוע הבא. תודה, נטלי.
היי נטלי, עליך להיניק משני הצדדים בכל הנקה. זה אחד הדברים שעוזרים להפחית את הגודש. ולמנוע אותו. להיניק לעיתים קרובות. אפשר להוציא קצת חלב אם יש כאבים בין ההנקות. ניתן לעשות את זה בשאיבה, עם משאבה או אפילו בעזרת ידייך במקלחת חמה. זה יכול להוביל לדלקת אם זה לא טופל אבל בדרך כלל יש רגיעה אם את מיניקה מספיק ולא משתמשת בתחליפי שד - כמו מוצץ מלאכותי - בקבוקים וכמובן פורמולה. בהצלחה אלן