פליטות לאחר הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני כחודש בניתוח קיסרי(מצג עכוז ועצירה בגדילה) ומאחר ובתי נולדה יחסית קטנה, בשבועיים וחצי הראשונים שאבתי לה חלב כי הייתה מתעייפת לאחר שתי דקות ונרדמת, לפני מספר ימים התחלתי בהנקה מלאה ולאחר כמעט כל הנקה בתי פולטת, לפעמים נדמה שפלטה את כל מה שאכלה,האם יש משהו שניתן לעשות..? ניסיתי לנתק אותה לאחר עשר דקות להרים לאוויר ואז להמשיך וגם לא עזר.. היא מוציאה אוויר ולאחר מכן פולטת.. כשאכלה מהחלה השאוב בבקבוק פלטה הרבה פחות
היי ליטל, תמיד נראה כאילו פולטים הכל אבל בדרך כלל זה לא כך. וממשיכים לעלות בצורה תקינה במשקל למרות הפליטות. אין חוקים ואין סיבה תמיד לפליטות אלא שהמערכות עדיין לא מאוד משופש]ות ולוקח זמן עד שהכל מתפקד כראוי. זה לא מעורר דאגה על עוד היא עולה יפה (כ-200 גרם לשבוע) ואין כל סימן אחר של חולי או שלא טוב לה. בברכה אלן