תינוק בן חודש ישן הרבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לנו תינוק בן חודש. במהלך היום בקושי ישן, סובל הרבה מגזים, ובלילה הוא יכול לישון 6-8 שעות רצוף, בלי לקום לאכול. כמות השינה המרובה תקינה? זה לא מחשיד? איך אפשר לדעת אם משהו לא בסדר? אצל הרופא כל הבדיקות יצאו תקינות, אבל אנחנו עדיין תוהים לגבי השינה המרובה. תודה
שלום לך, זה עדיין גיל שישנים הרבה יחסית. זה שהוא נותן לכם לישון בלילה זה נדיר וטפו טפו.........אחרים יקנאו בכם! מה שבאמת מראה אם אכן הכל תקין זה עלייה במשקל וזה שהוא כן ערני ולא אפטי. עלייה תקינה היא 200 גרם לשבוע. (בממוצע)ואם הרופא אומר שהכל תקין אז אני מאמינה שהכל בסדר. הדברים ישתנו קצת ככל שהוא צומח - הוא דינמי וזה יכול להשתנות בין לילה. אבל בינתיים תהנו. יש לנו ספרון הדרכה להורים חדשים על בואו של התינוק לעולם וההנקה. מאוד עוזר לסנן דעות סותרות. ניתן להזמין בטל: 03=6472411 בברכה אלן