כאב אחרי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בתי בת חודשיים יונקת מלא . ילדה שלישית שלי שיונקת. בהתחלה היו לי פצעים בשתי הפטמות, עברו כבר לפני חודש והכל נראה בסדר. מאז הפצעים שהיו, יש לי כאב בשד שמאל כל אחרי הנקה. הכאב מתחיל כמה דקות אחרי ההנקה ונמשך חצי שעה זה כואב מאוד. אין שום סממנים חיצוניים. בכאב הוא בכל החלק העליון של השד ולא בפטמה. למה זה קורה?
היי רותם, כשאת ציינת שהיו לך פצעים זה כבר סימן שהתנוחה בעייתית. כנראה הפיטמות התרגלו לכאב - אבל התנוחה נשארת אולי לקוייה. כדאי לך ללכת לאחד המפגשים של ליגת לה ל'צה - תוכלי למצוא קבוצה בקרבת מגוריך באתר: www.lllisrael.org.il אם לא אז כדאי ללכת לקבל יעוץ מיועצת הנקה מוסכמת IBCLC www.iaclc.org.il. בהצלחה אלן