שאיבה ידנית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 3 חודשים לא יונק. במקום זה מקבל חלב שאוב בבקבוק. גיליתי כי הרבה יותר קל לי לשאוב את החלב ידנית ולכן אני בעיקר שואבת כך. עד השבוע האחרון לא היו בעיות. ועכשיו התחילו לי התכווצויות שרירים באצבעות ובפרק היד (רק ביד שמאל). זה כמובן מקשה על השאיבה. יש המלצות מה לעשות מבחינת היד ומבחינת השאיבה?
שלום יעל, למה שלא תניקי. למה לך את כל זה? כמובן יש יתרונות רבים להנקה הישר מן השד. היו אצלי תינוקות שלא ינקו ופתאום התחילו - ובכל הגילאים. אבל אם לא תרצי להיניק אז אולי היגיע הזמן לנסות משאבות חשמליות ולארות אם זה יקל עליך.אם את מהמרכז את מוזמנת לבוא לנסות לפני הרכישה. יש לנה כמה סוגים - גם למכירה וגם להשכרה. www.malhiv.co.il 03-6472411 בהצלחה אלן
זה בסדר לא לענ ות אם אין לך תשובה. בתור יועצת הנקה מוסמכת את אמורה לדעת כי יש סיבות שבגללן גם האמיצות ביותר לא יצליחו להניק. כרגע אני משתמשת כבר 3 חודשים במשאבת סימפוני של מדלה והשאיבה הידנית עדיין מניבה יותר