צמחי מרפא בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת חודש וחצי, יונקת הנקה מלאה. אני סובלת מפיסורה לאחר הלידה, ומחפשת שיטות לריכוך הצואה. אבקות "קונסיל" ו"בנפייבר" שלקחתי גרמו לבתי כאבי בטן קשים ביותר (בכי ממושך כל הלילה,לא יכלה להירדם, התפתלויות), ולכן אני מחפשת דרכים אחרות להקל על עצמי. קראתי שחליטת שן הארי וכן אצת כלורלה פועלות לריכוך הצואה, ורציתי לדעת האם בטוח ואפשרי להשתמש בהם בזמן הנקה. אני לא רוצה לוותר על ההנקה אך מצד שני מאוד סובלת. תודה, ושנה טובה
היי נועה, זה ממש לא התחום שלי - כדאי להתיעץ אולי עם הומיאופט או נטורופט. לגבי חומרים ספציפיים אולי יש מדע באחד המרכזים למידע על תרופות : 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 שנה טובה ורכה!! רפואה שלמה אלן