כאב עז בפטמות לאחר שטיפת התרים בעקבות אפיזיוטומיה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני 6 ימים אחרי לידה שבה בוצע חתך אפיזיוטומיה ואני מניקה כל 3 שעות. הומלץ לי לשטוף את האזור עם התפרים אחרי כל פיפי במים קרים ועד עכשיו הדבר הקל מאוד. אולם, החל מהיום, כל שטיפה שכזו במים קרים גררה כאב עז בפטמות, כמו זרם חשמלי וצמרמורות. למה זה קורה לי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רינה. זו פעם הראשונה שאני שומעת על תופעה כזאת. אנני רופאה אז אולי כדאי לשאול את רופא הנשים? אני יכולה רק אולי להציע מים פושרים ולא קרים - אבל לא יודעת אם זה יעזור. רק ההגיון אומר לי. בברכה אלן