סיום הנקה ומצבי רוח
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי להניק את ביתי ומאז אני סובלת ממצבי רוח ודיכדוך. האם יש קשר? איני מתכוונת לכך שהסיום היה קשה עבוריף להפך, ההנקה היתה טובה וארוכהוביתי גמלה את עצמה. כאילו לגוף יש קושי להסתגל מבחינה פזיולוגית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאור אני מאמינה שהכל יכול להיות. כשמסיימים להיניק זה מסמן סיום של תקופה מאוד מיוחדת. ויכול להיות כרוך בהמון רגשות. דכדוך יכול להצביע על בעייה שגוברת או יכול להעלם לאחר תקופה אבל ברגע שאת מרגישה שזה מחמיר אז כדאי לדווח על כך לצוות הרפואי המטפל. תרגישי טוב.