בתי בת שלושה וחצי חודשים יונקת כל שעתיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת שלושה וחצי חודשים רוצה לאכול כל שעתיים אני מניקה אותה ללא כל תחליף חלב,האם לנסות להגדיל את הזמנים בין הארוחות?ואם כן הכיצד?כמו כן עכשיו קיץ ואני חוששת להגדיל את הזמנים.. ברך כלל היא יונקת משד אחד.בלילה כל שלוש שעות ולקראת הבוקר שוב כל שעתיים..האם להמשיך כך?
זה נשמע סביר למדי, בפרט אם ההנקות קצרות יחסית (נניח, כ-20 ד' עד חצי שעה). אם הדפוס הזה קשה לך, את יכולה לנסות לקחת 24 שעות של מילוי מצברים (אפשרי בעיקר אם יש רק ילד אחד וטרם חזרת לעבודה...) שבהן את נחה איתה במיטה כמה שיותר, מניקה לעתים קרובות, אפילו אוכלת ושותה במיטה דברים שהכינו לך (עדיף מאשר שאת הכנת - מילוי מצברים...) מראש. אחרי 24 ש' כאלה בד"כ יש קפיצה בכמויות ולעתים תינוקות יתחילו לפתוח פערים גדולים יותר בשל כך. בהצלחה!