המשך הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ליפני חודש וחצי הפסקתי להניק אין לי קבר חלב ממש אבל אם אני לוחצת יוצאת לי טיפה או שניים רציתי לדעת אם אני יתן לתינוק שלי שוב לנסות לינוק יצא לו חלב ואם כל התקשירים כמו מילקה לי וכדומה באמת עוזרים ליצור החלב אני רוצה להמשיך אני מצתערת שהפסקתי
לקריאה נוספת והעמקה
היי אודליה, בן כמה התינוק היום? אם הוא מוכן לינוק הוא יעזור להחזיר את התפוקה. תמיד אפשר לחזור להנקה - גם אחרי שנים - על ידי תכשירים, אבל הכי חשוב - גירוי לשדיים. שאיבות ולתת לו את החלב וכמובן הנקות מרובות - אפילו במקום מוצץ מלאכותי. כמובן תלוי מה גילו. בברכה אלן