דקירות בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אמא לתינוק בן חודש אני משלבת הנקה עם סימילאק (כרגע יותר סימלאק מאשר הנקה). לאחרונה יש לתינוק יציאות בצבע ירוק פעם ביומיים ולאחר שאני מניקה יש לי דקירות מאוד כואבות בחזה עד כדי כך שאני נאלצת לקחת אקמול ע"מ שזה יפסיק. האם כדאי להפסיק להניק לגמרי? תודה אביטל
שלום אביטל, זאת בחירה שלך אם להפסיק להיניק. בדרך כלל אין כל סיבה להפסיק אלא אם את לא רוצה להיניק. כאבים נובעים מתנוחות לקויות בדרך כלל אבל בלי לראות אתכם קשה לאבחן. אם את רוצה להמשיך להיניק אז יש לפנות לקבל יעוץ. גם אין כל סיבה לתת חלב פרה לתינוקות שלנו - לכל אם יש יכולת לספק את צרכיהם של התינוק שלה. בכל עת אפשר להגביר כמות חלב. אבל צריכים לפעמים עידוד והדרכה נכונה. אפשר למצוא יועצת הנקה מוסמכת באזור שלך באתר של היועצות המוסמכות: www.iaclc.org.il בהצלחה אלן