הנקה לא סדירה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מניקה הנקה מלאה את בני בן השלושה שבועות והוא יונק ממני בצורה לא סדירה לפעמים כל חצי שעה לפעמים כל שעה ולפעמים גם כעבור שלוש שעות מה ניתן לעשות על מנת לאזן את זה שיהיה במרווחי זמן קבועים ?בנוסף הוא לא תמיד נרדם לי על השד לאחר ההנקה האם זה בסדר
היי נועה, תינוקות הם לא רובוטים כמו שאנחנו לא אוכלים בדיוק באותו סדר כל יום. במיוחד אצל תינוקות אפשר לסמוך עליו - הוא לא יודע הרבה בגיל הזה אבל רעב, צמא וצרכים פיזיולוגיים הוא כן יודע. טבעי שירצה לאכול בצורה לא מאוזנת כי אי אפשר לקבוע מתי יהיה צמא וכמובן מאוד חם בימים אלה והם מרגישים ושותים להגן על עצמם. תוך כמה חודשים הוא מווסת את עצמו - זה לא דבר שאת יכולה לעשות עבורו. סבלנות, אורך רוח, הבנה אלה מילות מפתח. יש לנו ספרון שהוא התנ"ך של ההנקה שמסביר הכל על בסיס מדעי, שניתן להזמין בטלפון: 03-6472411. מענה אנושי 24/7. בהצלחה אלן