בחילות בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני חודש וחצי ילדתי בת, ויש לי גם ילד בן 3. בשניהם- בכל פעם שהתחלתי להניק הופיעה לי מייד בחילה, שתמה מייד עם יום ההנקה. רציתי לדעת מה יכול לגרום לכך (שמעתי שעלול להיות מפרולקטין גבוה ושעלול להיות מסוכן - האם נכון ?) תודה רבה טל
לקריאה נוספת והעמקה
היי טל, לא הבנתי מתי הבחילות הפסיקו. בסוף כל יום? אני לא בטוחה מה קורם לכך אבל שמעתי על מקרה שבסוף גילו וירוס בטן לאחר לידה. אין תשובה עד כמה שידוע לי לגבי זה. גם יכול להיות בגלל חוסר איזון הורמונלי. לא שמעתי שזה מצב מסוכן אמנם. צר לי שלא יכולה לעזור יותר. בברכה אלן