המשך שימוש בגלולות הנקה אחרי הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי בן שנה ושבעה חודשים סיים בשעה טובה לינוק. יש לי עדיין חצי חפיסה של סרזט ועוד כמה מרשמים. האם אפשר לקחת את הגלולות עד לסיום המרשם האחרון ורק אז לפנות לרופאה לגבי אמצעי מניעה אחר? אני מסתמכת על העובדה שלפעמים גם גלולות רגילות נלקחות ברצף עקב חופשה או משהו דומה. במקרה שלי, מדובר בחודש - חודשיים הקרובים. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אין לי מושג. זה לא התחום שלי לכן רצוי להתיעץ עם רופא הנשים לגבי זה. בהצלחה אלן