נענע בהריון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום. במהלך ההריון שמעתי לא אחת שנענע לא טובה להריון ולא להנקה. אני לא מצליחה להבין במה זה לא טוב. אני מאד אוהבת את הירק הזה ולא נגעתי בו כל ההריון עד עכשיו, כשלושה חודשים לאחר הלידה. אשמח אם יש לך מידע או לאן להפנות אותי לקרוא על זה. גל
היי גל, לא מצאתי משהו מאוד קונקרטי עם הביסוס המדעי (אם קיים) לגבי נענע, מנטה והנקה. אבל זה ידוע שבמקרים מסויימים צריכת יתר של מרווה, פטרוזילה ונענע עלולים להפחית את כמות החלב. זה לא אומר שאסור לשתות פעם פעמיים ביום כוס תה עם נענע. אם תראי שזה משפיע אז אפשר להפסיק - לפני שגילו את זה הרבה נשים כן צרכו - ולא היינו מודעות לזה - ללא כל בעייה אבל תמיד יהיו מקרים שזה כן משפיע. לשיקולך. בברכה אלן