פליטות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, תינוק בן 7 שבועות. הנקה מלאה. פולט הרבה. עולה יפה במשקל. מה הסיבה לפליטות אצל תינוקות? מדוע יש כאלה שפולטים יותר מאחרים? (התינוק שלי פולט הרבה יותר ממה שפלט הבן הגדול) האם יש קשר להוצאת אויר, כלומר אולי אני לא מחזיקה אותו מספיק זמן לגרפס וכתוצאה מכך פולט? אולי אני מאכילה יותר מדי? מה לעשות במקרה שפולט תוך כדי הנקה? להמשיך את הארוחה? ואם פולט כשאני מרימה לגרפס באמצע הארוחה - להמשיך להאכיל? תודה
היי הודיה כל תינוק אחר - לכן יש הבדלים גם המערכות שלהם וגם הזמן עד שהכל מתחיל להסתדר. תני לו להוביל. רעב? יראה את הסימנים גם אם פלט. לא רעב - לא יבקש. כל עוד הוא נינוח ועולה יפה במשקל אין מה לדאוג. אפשר להשאיר אותו קצת למעלה יותר - אבל לפי מה שאת אומרת זה לא רק כשהוא שוכב שהוא פולט לכן אין חוקים. תזרמי איתו. זה יעבור. בברכה אלן