ספורט והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני שלושה חודשים אחרי לידה והתחלתי השבוע לעשות הליכות ולרקוד זומבה. והמדריכה אמרה לי משהו על חומצת חלב??!! ןהניק 40 דק אחרי שסיימתי אימון. רציתי לדעת מה זה אומר?? חומצת חלב פוגעת בטעם של החלב ואז גורמת לתינוקת לא לירצות לינוק? או שגורמת תופעות לוואי לתינוקת כמו כאבי בטן וכו?? אם אנסה כן לתת לה אחרי אימון ותרצה לינוק אז זה בסדר? תודה רבהההה דנה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך פעם אמרו שהתעמלות אינטנסיבית מעלה את רמות החוצמות בחלב אבל כבר פסלו את זה. אין הוכחה מדעית היום שמארה שיש בעייה. אז אם התינוקת אוכלת בכיף ובהנאה סביר להניח שהכל בסדר!! תהני אלן