גלולות עם הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדתי לפני חודשיים וחצי אני מניקה הנקה מלאה (לפעמים בלילה אני מוסיפה לו בנוסף למנה שלי עוד בקבוק אבל לא במקום ההנקה) לפני כשבועיים התחלתי לקחת את הגלולות מיקרולוט ופתאום קיבלתי מחזור מה שלא היה לי ע שהתחלתי עם הגלולות. רציתי לדעת אם זה תקין שדווקא עם נטילת הגלולות התחלתי לקבל ומה המשמעות של זה מבחינת ההגנה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי בלה, לגבי המחזור תצטרכי להתיעץ עם רופא הנשים שלך - כי זה לא התחום שלי, אבל הרבה נשים מקבלות כבר לאחר אפילו 6 שבועות אז זה לא נדיר ולרוב אין כל השלכות על ההנקה. בברכה אלן