פריפול לאם מניקה במקביל למתן פריפל לתינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אם לתינוק בן 4 חודשים הניזון מהנקה מלאה. אני נוטלת כדורי פריפול לאישה בהריון ולאם מניקה (חומצה פולית + ברזל). עתה עלי לתת לבני 3 טיפות פריפל 3. ברשותך, יש לי מספר שאלות בנושא: 1. האם עלי להפסיק ליטול בעצמי את כדורי הפריפול כדי למנוע מצב של מתן "עודף" ברזל לבני? 2. אם התשובה לשאלה 1 היא כן - תוך כמה זמן גופי "יתנקה" ממצבורי הברזל, כך שלא אעבירם לבני בנוסף לטיפות אותם יקבל? 3. אם לא - האם יש בכלל צורך או טעם להמשיך בנטילת כדורי פריפול אם בני מקבל באופן ישיר טיפות ברזל? תודה מראש!
היי שרון, אני לא מתמצאת בזה. אנני רופאה וזה לא קשור להנקה. עדיף לפנות לרפואת נשים - או ילדים. בהצלחה אלן