קפאין בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קראתי שקפאין לא מומלץ בהנקה. מבחינת שתייה, אני מגבילה את עצמי ל-3 כוסות נס קפה ביום, אבל ואני צרכנית גדולה של שוקולד. מדוע לא מומלץ? מה זה גורם? ואיזה כמות בכל זאת ניתן לצרוך ביום? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילך אין מספר מדוייק של כמות קפאין שרצוי לצרוך במשך היום. אומרים שלא טוב להגזים בשום דבר. ואני מאמינה שכל דבר במינון סביר הוא לא פוגע. אם תראי שהתינוק לא רגוע - ולא ישן אלה סימנים שיש לו יותר מידי קפאין. אחרת לא נראה לי שזו בעייה. בברכה אלן