הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הנקתי תאומות עד גיל שנתיים ביום ראשון הפסקתי להניק אותם . עד היום יש לי כאב בשדיים וגושים אני לא יכולה לגעת בשדיים זה מאוד כואב אין לי חום ואני לא שאפתי או הנקתי מיום ראשון מאז שהפסקתי הנקה. האם צריך לפנות לרופא או לעשות משהוא או לא לעשות דבר ולחכות .
שלום לך כל הכבוד!!!!! למרות שאולי גמלת אותם באופן הדרגתי - כנראה שזה לא היה מספיק הדרגתי עבור הגוף שלך. עליך לשאוב - (או להיניק אבל אני מנחיה שאת לא רוצה לשגע אותם - ולכן השאיבה היא הפתרון. יש לשאוב עד הקלה. ושוב לשאוב אחרי זה רק כשיתחיל שוב להכאיב. אפשר לנסות עלי כרוב מקוררים. לשתות תה מנטה. אבל תנסי לשאוב לקבל הקלה מיידית יותר. בברכה אלן