חזרה לעבודה דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב.בני בן 5 חד' מסרב בתוקף לבקבוק בשום דרך וגם שמשהו אחר הישאר איתו ממש בוכה וצורח עד השיעול עם חניקה.אני כבר אמורה לחזור יום ראשון הקרוב וממש לא יודעת מה לעשות..רוצה לציין הוא ילד רבעי במשפחה וממש קשה מבחינה כלכלית שבעלי עובד לבד.מה לעשות .תודה מראש
היי חנה, לא להכנס ללחץ. ילד רעב יאכל - אבל הוא לא צריך בקבוק. כף כפית, דייסה קצת עם החלב שלך להסמיך. או טו טו יתחיל לאכול טעימות.......אם את עובדת חצי משרא הוא יכול לחכות לך אם ירצה אבל לא להאכיל בכוח. האוכל הוא משני. הלחץ מסביב יכול לגרום לסירוב. לדאוג שהמטפלת יודעת להתמודד ואם הוא לא רוצה לאכול בהתחלה הכי חשוב שהוא ירגיש טוב - קשה יהיה כי את עוזבת אותו - אז לא צפוי שישמח בהתחלה. לאט לאט שהוא יבנה בה אימון הוא יסכים. בברכה אלן